Jelenlegi hely

Osztályfőnökök figyelem! Online iskolai programot kínál a Digitális Bátor Tábor

Mi lesz az osztályközösséggel, ha csak a praktikus dolgokra, a tanulnivalóra van idő és tér a digitális tanórán?

A távoktatás tanárokat és diákokat egyaránt sok új kihívás elé állít, arra pedig nincs mód, hogy az órák közötti szünetben beszélgetni, nevetgélni, játszani lehessen a többiekkel. 

Hogy lehet az online térben összecsiszolódni, közös, jó élményeket szerezni, mint osztály?

A Bátor Tábor Alapítvány Online iskolai programjával!

Várjuk olyan osztályfőnökök jelentkezését,

  • akiknek általános iskola 3. és a középiskola 12/13. évfolyama közti osztálya van
  • akik úgy érzik, jól jönne a csapatnak 120 percnyi közös kikapcsolódás az alábbi programjaink valamelyikén:
  1. - “Bandázó” program közösségépítő játékokkal
  2. - Videós és fotós program
  3. - Rádiós program
  4. - Cirkusz program
  5. - Kézműves program

Válassz változatos programkínálatunkból és garantáltan egyedülálló közösségi élményben lesz részetek!

Forrás: digital.batortabor.org

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére